07 de setembre 2007

TSUNAMI CONSTRUCTOR



L´ona expansiva de la urbanització dels Campellos, coneguda també amb la ridícula marca de "Castalla Internacional", continua devastant sense control el ¿nostre? terme. Segueixen bastint-se amb tota pressa desenes i desenes de xaletets que s´escampen pels voltants de l´antic mas dels Campellos, destruïnt tot el territori que agafen per davant. Marsadi ens ha ficat un gol que mai no podrem empatar, i Juan Rico no el va voler parar, així que és còmplice de la destrucció del terme de Castalla. Esperem que l´arribada del nou alcalde José Luis Prats, tot i ser del mateix partit, signifique un canvi d´inflexió en el mal camí que la nostra terra portava, i que faça força per aturar aquest descontrol. El poble ja està escandalitzat amb aquesta situació. Paneta, confiem en tu. Castalla et demana que ens tornes la normalitat i que tot açò acabe. No volem més xaletets ni vivendes de luxe. Volem vivendes accesibles per a la gent castelluda.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola.
Perdona que escriba en español. A mis 66 años estoy comenzando a aprender a hablar valenciano, por respeto a Castalla.
Soy un ciudadano inglés y vivo en Castalla Internacional.
Me siento engañado por Marsadi y por el ayuntamiento. Supongo que conoceréis la carta que en su día enviaron al anterior ayuntamiento pidiendo una serie de servicios, y después he sabido que algunos de estos servicios aún no los tenéis en el pueblo.
Me vendieron una casa en plena naturaleza. Pensaba en un chalet rodeado de árboles. Al principio eran unas decenas de chalets, pero ahora esto se ha convertido en una urbanización masificada en la que no da gusto vivir. Además, mis vecinos son casi todos los peores de mi país.
Al contrario de lo que pensáis, no todos los que vivimos aquí votamos al PP. Yo no me siento representado por Suzanne McKenzie ni por el sr. Prats. Intento estar informado de la actualidad de Castalla, y me parece penoso que hayáis tenido al sr. Rico durante 20 años como alcalde.
Lo que no comprendo es cómo es posible que el pueblo esté escandalizado y siga votando al PP.
Tenéis un pueblo precioso y unas montañas muy bonitas. No dejéis que los destruya nadie.

Anònim ha dit...

No a Castalla Internacional.
Sí a Castalla Independentista.

Anònim ha dit...

Hay una cosa que no entiendo del PP: tanto sacar la bandera española, tanta letra del himno y tanto patriota de hojalata, y dejan el pueblo en manos de los ingleses.

Anònim ha dit...

El de arriba es ingles igual que yo holandes.

administrador ha dit...

Amb tots els respectes per qui ha fet l´escrit, jo tampoc m´acabe de creure que siga anglés, però en la majoria de coses que ha dit li done la raó.

Anònim ha dit...

Ni guiris ni castellans. INDEPENDÈNCIA!!!